Вітаю! Якщо ви читаєте цю статтю, значить процес вивчення англійської мови в самому розпалі. Ось уже завершено рівень Elementary і ви горите бажанням приступити до наступного. Або результати онлайн-тестів рекомендують до вивчення рівень Pre-Intermediate. Можливо, вам просто цікаво дізнатися більше про цей рівень. У будь-якому випадку сідайте зручніше, розбиратимемося.
Для початку пропоную згадати які саме бувають рівні і в чому їхня відмінність.
Рівень закласифікацією CEFR | Назва | Деталі | |
---|---|---|---|
A – просте спілкування | A1 | Рівень “виживання”: людина може сказати хто він, звідки і поставити повсякденні питання (Де? Куди? Як? та ін.). Розуміє дуже повільну, елементарну англійську мову. | |
A2 | Pre-Intermediate (CEFR – Elementary) | Рівень, що дозволяє бути за кордоном і знати, що оточуючі все зрозуміють, можна пояснити простими словами. Якщо щось трапиться, то знання мови вистачить, щоб із цієї ситуації вибратися. | |
B – комфортне повсякденне спілкування без заглиблення | B1 | Достатньо знань для підтримки розмови на тему, близьку до інтересів чи сфери діяльності. Розвинена здатність розуміти та відповідати на листи, висловлюючи свою думку у вигляді зв’язного тексту, а не поодинокими реченнями. | |
B2 | Може спокійно вести різні бесіди (як тематичні, так і абстрактні), без попередньої підготовки доволі вільною мовою, що дозволяє регулярно спілкуватися з носіями мови без напруги для обох сторін. Людина здатна письмово та усно обґрунтувати свою точку зору, наводячи аргументи “за” та “проти”. | ||
C – рівень спілкування, наближений чи відповідний до носіїв мови | C1 | Людина розуміє великий список складних, довгих текстів. Може вільно та спонтанно висловлювати свої думки без попереднього підбору виразів. Здатна ефективно використовувати мову у різних цілях. Може створювати чіткі, добре структуровані, детальні тексти на складні теми. | |
C2 | З легкістю розуміє будь-яку отриману інформацію. Здатний піддавати її детальному аналізу та структуризації. Може виражатися спонтанно, дуже швидко і точно, розрізняє найтонші відтінки мови в складних ситуаціях. |
Як видно з таблиці, це все ще база, і подальший рух без неї неможливий. Тут немає алфавіту або подібних “і-так-всім-зрозумілих” тем. Це не потрібно. Завдання студента на рівні A2 – заповнити прогалини у базовій граматиці та доповнити її деталями, що матимуть значення і на рівні Intermediate, і на рівні Advanced. Інакше кажучи, Pre-Intermediate – остання цегла в самому фундаменті знання англійської мови.
Студент, який опанував рівень Pre-Intermediate:
Оскільки рівень Пре-Інтермедіат – фундамент, на цей рівень найчастіше спрямовують тих студентів, кому необхідно закрити всі базові питання. Зазвичай це виглядає так:
Як бачите, ситуації бувають різні. І з кожної є вихід. Наше завдання – допомогти у цьому.
Важливо розуміти одну деталь про іноземні мови. Існує міф про те, що говорити мовою можна без знання граматики. І дехто цим спекулює, надаючи свої послуги зі словами “ви навчитеся говорити без граматики”. Але це великий обман та підміна понять.
Граматика – це правильний порядок слів у реченні. Без дотримання цього порядку мова буде схожа на сумбурний набір слів. Тому, без знання граматики говорити неможливо. Граматика це – скелет, що тримає всі складові мови разом.
І для того, щоб комфортно говорити, граматика повинна бути на рівні інстинктів, так би мовити. Для цього потрібно багато практикуватися.
При цьому необхідно дотримуватися принципу поступовості: послідовне нарощування складності кожної теми. Саме тому перед-середній рівень має таке важливе значення. Ви все ще говорите звичайними словами на звичайні теми, розповідаєте про родичів, вирушаєте до лікаря, йдете у магазин чи до ресторану, але робите це зі знанням справи і впевнено, розгорнуто, без страху помилитися або бути незрозумілим.
Так як це останній ступінь перед середнім рівнем, багато уваги приділяється закріпленню базової граматики, на яку нашаровуватимуться наступні рівні. Завдання полягає в тому, щоб прояснити всі тонкощі, що були незрозумілі з першого разу, або зовсім залишилися без уваги. У тому числі вводиться багато деталей, зв’язок та граматичних конструкцій, що робить мову більш барвистою, насиченою та об’ємною.
Відповідно до CEFR на рівні англійської А2 словниковий запас має становити 1500-2500 слів. У цьому необхідно вміти користуватися цими словами, не лише знати їх переклад. Тому програма навчання у школі English Prime побудована таким чином, щоб на рівні Pre-Intermediate кожен студент освоїв такі граматичні та лексичні теми:
GRAMMAR | VOCABULARY |
---|---|
|
<li”>past participle (close-closed) |
Студенти спілкуються на звичайні, повсякденні теми з заглибленням у різні деталі, за рахунок розширення словникового запасу та детальних граматичних конструкцій. До списку тем включено:
Навички читання на цьому рівні дозволяють освоювати адаптовану літературу, розуміти тексти зі знайомих питань, що містять вивчену лексику.
Володіючи рівнем Pre-Intermediate, студент чує та розуміє зміст виразних англомовних записів, адаптованих за рівнем. Спілкування з носіями мови проходить вже більш впевнено та комфортно, за умови, що мова співрозмовника є досить плавною, чіткою, і містить вивчену лексику.
При відповідальному підході до навчання, людина легко здатна вільно висловлюватися на одну й ту саму тему, як письмово, так і усно. Безпосередньо пре-інтермедіат покликаний навчити студента розгорнуто висловлювати свої думки і показати, що письмова мова може бути одночасно простою та барвистою.
Термін освоєння того чи іншого рівня залежить від кількох факторів, ключовими з яких є:
У школі English Prime рівень пре-інтермедіат, через велику кількість матеріалу, розділений на дві частини, кожна з яких триває лише 7 тижнів. Такий невеликий термін обумовлений тривалішими та інтенсивнішими заняттями, де застосовується спрощена модель навчання, з акцентом на практику. І вже через такий короткий термін студент, при дотриманні всіх правил, набуває надійного фундаменту і готовий підкорювати нові вершини англійської мови.
Ці поради відносяться не тільки до рівня пре-інтермедіат, але й до будь-якого рівня, будь-якої мови (навіть української, чи російської):
Якщо закінчити аналогію з вивченням англійської та будівництвом будинку, де процес будівництва – це процес вивчення мови, а сама будівля – це рівень набутих знань, то виходить наочна картинка:
Так. При якісному вивченні матеріалу, після проходження Pre-Intermediate студент може орієнтуватися в аеропорту, на автобусних станціях, без зусиль пройде реєстрацію в готелі, зможе ходити в ресторани, музеї та орієнтуватися в місті. Крім цього, з’явиться можливість на практиці переконатися, як багато вже виходить сказати і зрозуміти самостійно, без допомоги перекладача.
Цепов’язано з тим, який гігантський пласт інформації належить засвоїти. Beginner, Elementary та Pre-Intermediate разом становлять рівень А за класифікацією CEFR. І незважаючи на елементарну, повсякденну лексику, ці рівні є найоб’ємнішими, найважливішими і вимагають до себе багато уваги та праці. Вони закладають фундамент. З першого заняття починається аналіз кожного граматичного правила під мікроскопом. Щоб знати та вміти використовувати кожну складову. Тому що з цих же компонентів будуватиметься граматика на рівнях В і С. І якщо не розібратися з цим із самого початку, дуже скоро настане момент, коли ви можете сказати “я вчу мову вже….років, а все ніяк не зрозумію і не заговорю”.
Уявіть, що англійська – це великий торт. Кожен його рівень – окремий шматочок. Як вам буде зручніше з’їсти торт? Відразу цілим? Можна вдавитися. А якщо його поділити на три частини? Все ще можна вдавитися, та й зусиль доведеться докласти чимало, щоб його помістити в рот. Що, якщо розрізати кожен із трьох шматочком ще на кілька частин? Оце вже посильний шматок. Можна прожувати і навіть відчути всю палітру текстур та смаків.
У цьому полягає суть поділу рівнів: відрізати посильний шматок, прожувати його спокійно, насолодитися, засвоїти і переходити до наступного шматочку.
Чудове питання! 👍 Відповісти на яке зможете тільки ви. Хтось працює в іноземних компаніях, де “знання мови” означає спокійне ведення переговорів з клієнтами без допомоги перекладача, зрозумілою ІМ мовою. Хтось використовує англійську лише під час туристичних поїздок за кордон, де “знанням мови” вважається вміння заселитися в готель, замовити смачну каву та запитати у перехожих дорогу до пам’ятки. У когось є мрія: поїхати до онуків за кордон і мати змогу спілкуватися з ними віч-на-віч. Тоді “знанням мови” вважатиметься здатність вести діалог із онуками на рівних.
Подумайте над тим якою є мета вашого вивчення англійської мови і відразу стане зрозуміло як багато рівнів необхідно освоїти для цього.
У тесті, що наведено нижче, будуть використані матеріали виключно перед-середнього рівня. Результати тесту не є підставою для вступу на курс, оскільки, крім теоретичних знань мови, важлива розмовна навичка, яку складно перевірити в рамках статті. 🙃 Однак цей тест – чудова перевірка знань у домашніх умовах. Якщо ви бажаєте перевірити себе відразу по всіх рівнях, пройдіть загальний тест на знання англійської мови. Також ми завжди вам раді на відкритому безкоштовному пробному занятті у нашій школі, де наочно покажуть методи роботи, допоможуть визначити ваш рівень англійської та дадуть зворотний зв’язок, чому саме цей рівень, а не інший.
- Perhaps, you should start learning to make your own bed.
- Perhaps, you shou stop learning to make your own bed.
- Perhaps, you should stop learning to make you owl bed.
- Perhaps, you shou start learning make you own bed.
- How many time do I ef to tell you?
- How many time do I’ve to tell you?
- How many times do I ef to tell you?
- How many times do I have to tell you?
- I have living. They will come for us.
- I am leaving. They will come for us.
- I have leaving. They will come for us.
- I am living. They will come for us.
- What is why it is good to always sleep one eye open.
- That is why it is good to always sleep one eye open.
- That is why it is good to always sleep one eye on in.
- This is why it is good to always sleep one eye open.
- Listen, sweetheart, which your prefer?
- Listen, sweetheart, which in you prefer?
- Listen, sweetheart, which do you prefer?
- Listen, sweetheart, which do your prefer?
Have you ever been abroad?
- Yes, my passport is in a suitcase.
- No, I don’t have a board.
- Yes, I have been adroad several times.
- Do you have a board, too?
What would you do if you had a car?
- My parents and I don’t have a car.
- I would drive all over the world.
- I dream about a green car.
- Do you like your cars?
Do you think we should talk to him?
- Yes, I think we should because he is our friend.
- He doesn’t like talking.
- I believe, you are a good person.
- Nobody can help us.
Doctors say, you mustn’t smoke.
- My grandfather was a good doctor.
- It’s unhealthy to smoke.
- I know what they say, but I’m old and I like smoking.
- How often do you go to the doctor?
Whose things are those?
- The word “whose” is useful.
- Those things are untidy.
- We should clean everything.
- I don’t know whose things they are.
Тест складається із 20 завдань. Для рівня Pre-Intermediate потрібно надати 15+ правильних відповідей. У першому завданні буде виділено ключові моменти, на які викладачі звертають увагу.
Have you ever been abroad?
✔️ c. Yes, I have been adroad several times.
What would you do if you had a car?
✔️ b. I would drive all over the world.
Do you think we should talk to him?
✔️ a. Yes, I think we should because he is our friend.
Doctors say, you mustn’t smoke.
✔️ c. I know what they say, but I’m old and I like smoking.
Whose things are those?
✔️ d. I don’t know whose things they are.