пн.-пт. 10:00-22:00,

сб. 10:00-18:00

RU UK
English PrimeСтаттіЯк написати ділового листа англійською

22 Липня 2019

Автор
Міла Тітова

Як написати ділового листа англійською

Питання – як написати діловий лист англійською мовою змушує багатьох людей переживати, що їх словниковий запас не достатній для ділового листування. Але це не так, ефективний лист у бізнесі складається з простих і конкретних пропозицій і включає досить простий словниковий запас. Адже чим простіше лист читати, тим краще. Якщо дотримуватися наших порад, викладених нижче, у Вас може вийти відмінний діловий лист.

Використовуйте правильний формат і привітання

Створіть гарне перше враження з самого початку тексту, використайте відповідне вітання. Вказуйте адресу і прізвище адресата у верхньому правому куті. І потім починайте писати текст. Обов’язково переконайтеся, що ім’я та прізвище людини написані правильно. Використовуйте Dear Sir (Madam), якщо Ви не знаєте точного імені, кому адресується лист.

Приклади:

  • Dear Sir (Madam)
  • Dear Mr Smith
  • Dear Ms
  • Dear Jack Johnson
  • Dear Customer
  • Gentlemen

Вказуйте свою мету

Мету свого звернення потрібно вказати у першому абзаці:

It was a pleasure meeting you at the conference this week

As per our phone conversation

I am writing to provide the information you requested

После этого стоит написать основную мысль своего обращения:

I’m writing to enquire about…

I’m interested in the job opening posted on your website

Вказуючи причину написання підбирайте тон

Ділові листи, як правило, завжди мають формальний характер, а тон листа залежить від причини написання. У листах-запитах завжди використовують модальні дієслова, щоб запит був максимально ввічливим. Наприклад, некоректно писати: I want you to come to our office on Tuеsday. Замість цього слід написати: Would you be able to come to our office on Tuеsday?

Якщо Ви повідомляєте погані новини або приносите вибачення, потрібно дуже ввічливо і тактовно вказати причини проблеми. Можна використовувати вирази: I regret to inform you, unfortunately или I’m afraid that.

Приклад: I regret to inform you that your application was unsuccessful.

Листи-скарги мають бути також ввічливими і не дуже емоційними. Наприклад, якщо була несвоєчасна доставка і вона затримала терміни виробництва, то коректно буде написати: The delivery was six days late and that caused severe disruption to our production.

Закінчення листа

В останньому абзаці потрібно використовувати такі вирази:

I am enclosing… или Please find enclosed … – якщо вкладаєте додаткові документи

Please contact us if you have any questions

Завершення листа залежить від Ваших відносин з адресатом. Використовуйте Yours faithfully, якщо
Ви не знаєте людину, до якої звертаєтесь, і Yours sincerely – для адресатів, яких добре знаєте. Для
менш офіційних листів можна використовувати: Best regards или Kind regards. У кінці листа потрібно поставити свій підпис, прізвище і посаду.

Перед надсиланням не забутьте перевірити лист на наявність помилок.

Популярні курси
2806 0

поділитися в соц мережах:

Коментарі 0

Щоб додати коментар вкажіть свої дані нижче
10 Вересня 2019
5322 0

Сьогодні в 21 столітті, з розвитком технологій і постійною урбанізацією, люди все менше часу приділяють особистому спілкуванню і листуванню. Це суперечливо, але чим більшим є об'єм інформації, якою володіє людина, тим активніше вона шукає спосіб її впорядкувати і передати в більш «стиснутому» вигляді.

Читати більше
23 Липня 2019
1316 0

23.04.16 о 14:00 відбудеться семінар «З’ясовуй слова – будь здібним!» у рамках міжнародної освітньої акції від Організації прикладної освіти.

Читати більше
01 Жовтня 2019
2038 0

Для ефективного вивчення англійської мови важливо підібрати правильну методику, що відповідає учневі по віку.

Читати більше
Визначити потрібний рівень вивчення мови

Запишіться на безкоштовний пробний урок

Зазначте зручний філіал:

Безкоштовний урок

Визначте потрібний рівень володіння мовою

Виберіть мету вивчення мови

Оцініть свій поточний рівень знань

Запишитесь на бесплатный пробный урок

Укажите удобный филиал: